
доцент закладу вищої освіти,
відповідальна за навчально-методичну роботу
Навчально-методична робота кафедри спрямована на розробку та удосконалення навчально-методичних матеріалів для викладачів, слухачів циклів підвищення кваліфікації, лікарів-інтернів та їх кураторів на базах стажування. Науково-педагогічними працівниками кафедри постійно проводиться робота по розробці та впровадженню інноваційних форм і методів навчання. Головним критерієм ефективності роботи науково-педагогічного працівника вважається якісний рівень практичної підготовки майбутніх лікарів, інтегральна і професійна їх компетентність, яка б відповідала державним стандартам освіти та європейській системі охорони здоров’я.
На кафедрі проводяться наступні цикли підвищення кваліфікації:
1. Підготовка лікарів на післядипломному етапі з двох спеціальностей:
-
Первинна спеціалізація (інтернатура) випускників медичних ВУЗів із спеціальності "Внутрішні хвороби" 2-х річний термін підготовки, освітня частина складає 3 місяці щорічно і практична (бази стажування) тривалістю 16 місяців протягом двох років.
-
Первинна спеціалізація (інтернатура) із спеціальності "Медицина невідкладних станів"2-х річний термін підготовки, освітня частина складає 3 місяці щорічно і практична (бази стажування) тривалістю 16 місяців протягом двох років.
2. Вторинне підвищення кваліфікації практикуючих лікарів на циклах тематичного удосконалення та стажування:
-
цикл стажування зі спеціальності "Медицина невідкладних станів" ;
-
цикл ТУ "Невідкладні стани при захворюваннях серцево-судинної та дихальної систем";
-
;цикл ТУ "Діагностика та лікування невідкладних станів в загальнотерапевтичній практиці";
-
цикл ТУ "Невідкладні стани при коморбідній патології" ;
-
цикл ТУ «Терапевтичні аспекти надання паліативної допомоги»;
-
цикл ТУ «Алгоритми діагностики та надання невідкладної допомоги в мирний та воєнний час»;
-
цикл ТУ «Невідкладна токсикологія в загальнолікарській практиці»;
-
цикл ТУ «Реабілітація пацієнтів із захворюваннями внутрішніх органів»
-
цикл ТУ «Організаційний та фаховий менеджмент практичної частини інтернатури на базі стажування (для базових керівників інтернатури)»